درباره اقامتگاه زیبای ما

اقامتگاهی برگرفته از کاروانسراهای ارجمند نشین پارسی

دروازه‌ای به خورشید

جایی که فرهنگ ایران زمین با عشقی تابناک با زندگی روبرو میشود. یلو تجربه‌ای کویری است که تنها ۳۵ دقیقه از مرکز شهر کاشان فاصله دارد. جایی با الهام از شگفتی بی حد و حصر کویر و داستان‌های مردمان آن، جایی که اصالت با امکانات مدرن یکدیگر را در آغوش میگیرند و شما میتوانید از پشت پنجره‌‌هایی با شیشه‌های رنگی روستای باستانی یزدلان و حیاط و سرسرای پرجنب و جوش پر شر و شور هتل را تماشا کنید. 

یلو همگان را دعوت میکند تا در جشنی پر از شادی و در هنگامه پایکوبی ماسه‌ّای کویر از زندگی لذت ببرند. جایی که میتوان در چشیدن مزه‌‌های خوراک های باستانی ایران زیاده‌روی کرد. برای شناور شدن در روح ایران و پرواز دادن خیال در آسمان پرستاره کویر. استراحت در میان نخل های کویر.

ماجرای شگفت انگیز خود را بیاآغازید و با تورهای کویرگردی یلو خاطرات تا ابد ماندنی بسازید.

پس منتظریم تا ماجرای شگفت انگیز خود را بیآغازید.

کویر سیازگه

هتل یلو به کمک شهرداری خوب ابوزیدآباد، کمپینی را در کویر بکر سیازگه به راه انداخته اند که مسافران هتل یلو می توانند علاوه بر بهرمندی از محیط زیبای هتل شبی را به دور از تمام سازه های بشری در کویری آرام و دلپذیر در زیر آسمان شب بگذرانند و تجربه ای دلپذیر از سفر به هتل یلو را با خود به یادگار ببرند.

 

کارکنان ما

تمام کارکنان هتل از اهالی خوب و مهمان نواز روستای زیبای یزدلان می باشد که با گویشی محلی و لباس های زیبای خود از مهمانان پذیرایی می کنند. هدف اصلی هتل یلو بکر نگه داشتن محیط و فضای هتل می باشد و سعی شده است تا با بهره گیری از توانایی های بالای اهالی روستای یزدلان حس خوب مهمان نوازی مردم خون گرم کویر را به مهمانان خود منتقل نماید.

سیاست های هتل یلو

  • تمامی فعالیت های این هتل زیر نظر وزارت فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • هدف اصلی ما رضایت شما مهمانان گرامی می باشد.
  • مامی اتاق ها باید راس ساعت ۱۲ آن روز تخلیه شوند.
  • رزرو هتل باید چند روز قبل از طریق سایت و یا تماس با هتل صورت بگیرد.
  • رعایت حجاب و قوانین جمهوری اسلامی در هتل یلو الزامی می باشد.
پیمایش به بالا
×